Școala Gimnazială Nr.1 Eforie Nord
Școala care ne place!:)
Home
Despre noi
Orasul
Scoala
Profesorii
Elevii
Management
Ordin de completare a OMEN nr.4916/ 2019 privind organizarea și desfășurarea Evaluării Naționale pentru absolvenții clasei a VIII-a în anul școlar 2019-2020
Ordinul 4267/ 19.05.2020 pentru stabilirea unor măsuri de prevenire și combatere a îmbolnăvirilor cu SARS CoV 2
Procedură operațională pentru prevenirea și combaterea îmbolnăvirilor cu SARS CoV2
Reînscrierea/ Înscrierea copiilor la Grădinița cu program normal Eforie Nord în anul școlar 2020-2021
Proiect de dezvoltarea instituțională
Plan operațional
Regulamentul de ordine interioară
Planuri manageriale
An scolar 2016-2017
Rapoarte de activitate
Raport de activitate an școlar 2017-2018
Raport de activitate Comisia metodică Om și societate 2017-2018
Bugetul scolii
Venituri salariale 2020
Bugetul școlii 2018-2019
Încadrarea personalului didactic în anul școlar 2017-2018
2017
2016
CEAC
D.A.I.
Declarație de avere – 2019
Anunțuri de angajare
Concurs post muncitor
Curriculum
Oferta educațională
CDȘ
Curriculum Mitologie greacă
Curriculum Istoria Holocaustului
Curriculum Literatura română pentru Evaluarea Națională
Curriculum Educația pentru sănătate
Orarul școlii
Concursuri
Grădinița
Lectii
Istorie
Statul Roman. Decăderea Imperiului Roman/Istorie, clasa a V-a
Viața cotidiană în lumea romană, Istorie/clasa a V-a
Geto-dacii/Istorie clasa a V-a
Iluminismul/Istorie, clasa a VI-a
Revoluția glorioasă/Istorie, clasa a VI-a
Constituirea SUA/Istorie clasa a VI-a
Revoluția franceză/Istorie, clasa a VI-a
Imperiul napoleonian/Istorie clasa a VI-a
Primul război mondial/Test/Istorie clasa a VII-a
Declarația universală a drepturilor omului/Istorie, clasa a VII-a
Protestul tinerei generații/Istorie clasa a VII-a
Democrație versus comunism. Războiul rece (1945-1991)/Istorie, clasa a VII-a
Uniunea Europeană-principii de organizare și funcționare/Istorie clasa a VII-a
Lumea contemporană. Globalizarea/Istorie clasa a VII-a
Războiul pentru întregirea națională/Istorie, clasa a VIII-a
Constituirea României moderne/Test/Istorie clasa a VIII-a
Marea Unire/Istorie clasa a VIII-a
România între democrație și autoritarism/Istorie clasa a VIII-a
România postbelică. Regimul comunist/Istorie clasa a VIII-a
Limba Engleză
Cangurul lingvist-Martie 2020
Geografie
Hidrosfera-caractere generale/geografie clasa a V a
Oceanele şi mările Dinamica apei mărilor şi oceanelor/geografie/clasa a V-a
Apele curgatoare/geografie/clasa a V-a
Populatia Europei/geografie clasa a VI a
Mari orase europene/geografie/clasa a VI-a
Egipt/geografie/clasa a VII-a
America-superlative-vecini-limite-articulatii/geografie/clasa a VII-a
Agricultura României – caracteristici generale/geografie/clasa a VIII-a
Agricultura României – cultura plantelor/geografie/clasa a VIII-a
Asezarile urbane/geografie/clasa a VIII a
Educație tehnologică
Recapitulare – Evaluare / Ed. tehno și aplicații practice a V-a
Calitatea produselor alimentare: proprietăți organoleptice, VN, VE, valoare estetică / Ed. tehno și aplicații practice, clasa a V-a
Prepararea și conservarea alimentelor. Norme de igienă în prepararea hranei. Norme specifice de securitate și sănătate în muncă / Ed. Tehno și aplicații practice, a V-a
Bucătăria. Factori de confort / Ed. tehno și aplicații practice, a V-a
Meniul: structură, criterii de întocmire, tipuri de meniuri. Aranjarea și servirea mesei / Ed. tehno și aplicații practice, clasa a V-a
Tehnologii tradiționale și moderne de preparare a alimentelor / Ed. tehno și aplicații practice, a V-a
Alimentația și sănătatea. Obiceiuri alimentare ale elevilor / Ed. tehno și aplicații practice, a V-a
Profesii, ocupații, meserii din domeniul prepararii si servirii alimentelor / Ed. tehno și aplicații practice, a V-a
Recapitulare-Evaluare / Ed. tehno și aplicații practice a VI-a
Locuința: tipuri, funcții, scheme funcționale / Ed. tehno și aplicații practice / a VI-a
Planul locuinței. Elemente de limbaj grafic / Ed. tehno și aplicații practice, a VI-a
Fișă de lucru – Planul locuinței. Elemente de limbaj grafic / Ed. tehno și aplicații practice, a VI-a
Elemente de confort ambiental. Amenajarea și decorarea locuinței. Bugetul necesar amenajării / decorării locuinței. Casa inteligentă. Activități, ocupații, meserii specifice în amenajări interioare / Ed. tehno și aplicații practice, clasa a VI-a
Școala: amplasare, alcătuire constructivă. Funcții și scheme funcționale. Planul școlii. Amenajarea și decorarea școlii / Ed. tehno și aplicații practice, a VI-a
Amenajarea și decorarea clasei. Planul clasei. Elemente de limbaj grafic specific / Ed. tehno și aplicații practice, a VI-a
Macheta unei locuințe – Proiect / Ed. tehno și aplicații practice, clasa a VI-a
Materiale din lut. Locul de muncă / Ed. tehno și aplicații practice a VII-a
Atelier de creație – Lut / Ed. Tehno. și aplicații practice, VII
LUT – Recapitulare / Evaluare, Ed. tehno și aplicații practice, a VII-a
Protejarea mediului. Tehnologii artizanale. Tehnologii și materiale actuale și de viitor în raport cu mediul, individul și societatea / Ed. tehno și aplicații practice, clasa a VII-a
Estetica produsului. Tradiții locale. Domenii specifice realizării produselor / Ed. tehno și aplicații practice, a VII-a
Reciclarea materialelor / Ed. tehno și aplicații practice, a VII-a
Aplicații în atelier – Protejarea mediului / Ed. tehno și aplicații practice, a VII-a
Calitatea muncii și relațiile de muncă /Ed. tehnologică, a VIII-a
Comportamentul în afaceri / Educație tehnologică, a VIII-a
Ed. tehnologică / Tendințe în evoluția pieței muncii, a VIII-a
Protecția mediului în contextul diferitelor domenii profesionale / Ed. tehno, a VIII-a
Planul de afaceri: condiții de elaborare, etape de realizare (I) / Ed. tehno, clasa a VIII-a
Plan de afaceri. Conținutul planului de afaceri (II) / Ed. tehno, a VIII-a
Limba și literatura română
Pronumele si adjectivul pronominal demonstrativ, clasa a VII-a
Pronumele si adjectivul pronominal nehotarat, clasa a VII-a
Pronumele si adjectivul pronominal interogativ\ Limba romana, clasa a VII-a
Pronumele si adjectivul pronominal relativ \ Limba romana, clasa a VII-a
Pronumele si adjectivul pronominal negativ\ Limba romana, clasa a VII-a
Adjectivul pronominal de intarire\ Limba romana, clasa a VII-a
TIC
Algoritmi. Expresii / T.I.C., a V-a
Algoritmi – Recapitulare / T.I.C., clasa a V-a
Medii grafice interactive – Elemente de interfață specifice mediului grafic interactiv / T.I.C., a V-a
Structura liniară (secvențială). Reprezentarea structurii liniare într-un mediu grafic interactiv/T.I.C., clasa a V-a
Structura alternativă (decizională). Reprezentarea structurii alternative într-un mediu grafic interactiv / T.I.C., a V-a
Reprezentarea structurii alternative într-un mediu grafic interactiv / T.I.C., a V-a
Recapitulare. Evaluare finală / T.I.C., a V-a
Reprezentarea structurii alternative într-un mediu grafic interactiv / T.I.C., a V-a
Etapele unui exercițiu algoritmic – Aplicații / TIC, a VI-a
Structura repetitivă cu contor / T.I.C., a VI-a
Structura repetitivă condiționată anterior / T.I.C., clasa a VI-a
Structura repetitivă condiționată posterior / T.I.C., a VI-a
Recapitulare. Evaluare – Algoritmi / T.I.C., a VI-a
Recapitulare. Evaluare finală / T.I.C., a VI-a
Limbaj de programare. Facilități ale mediului de dezvoltare pentru un limbaj de programare: editare, rulare și depanare / TIC, a VII-a
Structura programelor. Operatori. Vocabularul limbajului. Date numerice / T.I.C., a VII-a
Operații de citire și afișare a datelor / T.I.C., clasa a VII-a
Instrucțiuni/comenzi pentru implementarea în limbaj de programare a structurii liniare / T.I.C., clasa a VII-a
Instrucțiuni/comenzi pentru implementarea în limbaj de programare a structurii alternative / T.I.C., clasa a VII-a
Instrucțiuni/comenzi pentru implementarea în limbaj de programare a structurii repetitive / T.I.C., a VII-a
Teste initiale-Matematica
Teste
Activități extracurriculare
Proiecte
Centenarul Marii Uniri
La mulți ani, România!!! – Flashmob
Erasmus+
Mobilități
Cipru
Malta
Slovenia
Chestionare
Chestionar pentru participantii la mobilități
Chestionar pentru profesori
Chestionar pentru elevi
Activitate de diseminare a Proiectului Erasmus+
Copilul artist
„Copilul artist“ Retrospectivă 2012-2017
Școala altfel
Ciclul primar 2017
Ziua Scolii 2017
Gimnaziu 2016
Ziua școlii
Revista
Info Efnord nr. 11
Info Efnord nr. 12
Jurnal de front
Albume
1 Decembrie 2019
Proiect de parteneriat – Dialog intercultural în spaţiul european
Clasa a 6-a B sărbătorește Centenarul Marii Uniri
Clasa a 6-a B în Școala altfel
Tabăra 2018
Tabăra “English is Fun-tastic!”, Gura Humorului, 2018
Târgul de Crăciun, 2017
Mesajul meu pentru România
Mobilități Erasmus+ în Slovenia
Mobilități Erasmus+ – Malta, aprilie 2016
Mobilități Erasmus+ – Cipru, martie 2016
Colocvii Didactice 2017
“Copilul artist”-Atelier de creatie
Clasa a 5-a B in Scoala altfel, 2017
Tabăra Văliug, 2017
Clasa a VIII-a B în Școala altfel, 2016
Clasa a VII-a B in “Scoala altfel”, 2015
Clasa a V-a B in “Scoala altfel”, 2014
Contact
Școala Gimnazială Nr.1 Eforie Nord
>
Despre noi
Despre noi
Acest punct din meniu oferă informatii despre oras, scoală și oamenii școlii.